| |||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Nagy zűr Kisirtáson - az 1953-as év A vasútüzem központja 1953-ban az erdő mélyén meghúzódó Börzsönyirtás-puszta (iratokban így említik, de térképeken Kisirtás néven szerepel), itt áll az üzemvezetői iroda és a fűtőház. A telepről há... A KBK üzemeltetése idején 2002 2002-es újraindítás utáni, KBK üzemletetésű időszak képei 2002.12.31-ig A nagyirtási talpfák leszállítása 200... 2003. végén kiderült, hogy pénzügyi okok miatt 2004-ben már biztos nem építik tovább a Nagybörzsönyi Erdei Vasutat Márianosztra felé, így elkezdték lehordani Nagyirtásról Nagybörzsönybe az ott felh... A zárt személykocsi visszaérkezése A kisvasúton szolgált személykocsi visszatért a Közlekedési Múzeumból, próbafutását 2006. március 15-én végezte Nagybörzsönyben A Nagyirtáspuszta - Márianosztra szak... Képek a felújításra váró Nagyirtáspuszta - Márianosztra szakaszról A 2010. év májusának és júniusának es... Szerencsére a kisvasút komolyabb károk nélkül vészelte át a több helyen súlyos károkat okozó esőzéseket. A vonatok azóta is rendben közlekednek. A Nagyírtás-Márianosztra összekötés m... 2016. június 2-a, a középső, Márianosztra - Nagyírtás vonalrész újra megnyitása |
| |||||||||||||||||||||||||||||||
(c) Kisvasutak Baráti Köre Egyesület -
Impresszum -
Hír küldés -
Üzenet Belépés - Webmail - Intranet - FAV - EgyesületOnline |