|
A keresési feltételeknek megfelelő járművek felsorolása
KBK kód |
Történet |
Állapot |
Kép |
|
|
Krauss gőzmozdonyok | 1350,6104 | 19... F
>>...... (A)
(OTTO MAUBACH)
; 192.. >
Kommandó
(5")
; 1940.11.27. >
Marostordai HÉV
()
; 1941.03.01. Á
Marostordai HÉV
(395,201 MÁV)
; 1943.04.15. >
Kommandó
(5")
; 1945. >
....../MÁV
(395,201 MÁV)
; 1951.09.25. >
Nagybátony
(10)
; 1953.10.30. >
Mezőhegyes
(......)
; 1957.09.24 >
GV
(382,070 GVI)
könyvjóváírás; 1957.11.07. >
Balinka
(382,070 GVI OTTÓ)
bérben; 1963.03.22. S
Oroszlány
(382,070 GVI)
; | Selejt | | | MÁVAG 85 szerk. gőzmozdony | 1415,0066 | 1925.04.18. >
Balinka
(ANDRÁS)
; 1925.04.25. M
Balinka/Kisgyón
(ANDRÁS)
; 1969.12.05 J
Balinka
(ANDRÁS)
új kazán (4757), kazánvizsga; 1973. >
Nagycenk
(ANDRÁS)
; 2008.08.09. L
Nagycenk
(ANDRÁS)
; | fut | | | 1415,0069 | 1925.12.15. >
Gánt
(TIVADAR)
; 1925.12.22. M
Gánt
(TIVADAR)
; 1940.05.24 J
Balinka
(TIVADAR)
víznyomáspróba Diósgyőrben; 1954.06.18 J
Balinka
(TIVADAR)
víznyomáspróba Szombathelyen; | sorsa ismeretlen | | | 1415,0073 | 1926.12.20. >
Szeged
(SzGV 1)
; 1927.01.10. M
Szeged
(1)
; 1937. >
Gánt
(1 GYÖRGY)
; 1954.03.23 J
Balinka/Szombathely
(SZEGED)
víznyomáspróba; 195.. >
Tapolca
(GYÖRGY)
; 1964.03.28 J
Tapolca/Debrecen
(GYÖRGY)
víznyomáspróba; | sorsa ismeretlen | | | 1415,0075 | 1926.11.13. >
Balinka
(MÁRIA GITTA)
; 1926.11.25. M
Balinka
(MÁRIA GITTA)
; | sorsa ismeretlen | | | MÁVAG gőzmozdony, 70 szerkezet | 1420,0076 | 1942.02.18. F
Gánt
(5 IMRE)
; 1942.03.06. Á
Gánt
(5 IMRE)
; 1950.10.16 J
Gánt
(5 IMRE)
víznyomáspróba; 1966.03.17 J
Balinka
(IMRE)
kazánvizsgálat; 1966.10.11 J
Balinka
(IMRE)
víznyomáspróba; 19... >
Gánt/múzeum
(IMRE)
kiállítva; | kiállítva | | | 1420,0129 | 1950.02.22. F
Sajószentpéter
(......)
; 1950.10.27 J
Sajószentpéter
(......)
kazánvizsga; 1950. >
Balinka
(GYŐZŐ)
; 1970.09.24
Balinka
(GYŐZŐ)
víznyomáspróba; 19... >
Balinka
(GYŐZŐ)
kiállítva; 2013.03.23 L
Bakonycsernye
(GYŐZŐ)
kiállítva; | kiállítva | | | BND 30 bányamozdony | 2223,0102 | ..... L
Balinka
()
; | | | | 2223,0103 | ..... L
Balinka
()
; | | | | 2223,0112 | ..... L
Balinka
()
; | | | | LDM 45 bányamozdony | 2224,0041 | ..... L
Balinka
()
; | | | | 2224,0374 | ..... L
Balinka
()
; | | | | 2224,0375 | ..... L
Balinka
()
; | | | | 2224,0923 | ..... L
Balinka
()
; | | | | 2224,0925 | ..... L
Balinka
()
; | | | | 2224,0926 | ..... L
Balinka
()
; | | | | 2224,0927 | ..... L
Balinka
()
; | | | | AEGV műhelyében 1944-ben átépített erdélyi pőrekocsik |
AEGV Jhn 600-606 nyitott teherkocsik A kocsikat 1939-ben vásárolta a kisvasút az Erdélyi Erdőipari Rt.-től. Az első vagon háromtengelyes volt, a többi kocsi forgóváz csaptávolsága 5 920 mm, kerekeik tengelytávolsága 700 mm, a raksúly egységesen 10 tonna, a forgóvázas kocsik önsúlya 4.3 tonna. 1945-ben a MÁV az alábbi kocsikat rovancsolja Békéscsabán: J 600-603 és 605. A vagonok sorsa a MÁV-nál: - AEGV Jhn 600 > MÁV Jakk 3301 – 1966-ban Szegvári GV* – önsúly 5 600 kg – rev. Bc. 1969.III.31. – S. 1971.III.19.
- AEGV Jhn 601 > MÁV Jakk 3340 > MÁV Dak 610 > MÁV Gahk 1021 –
- AEGV Jhn 602 > MÁV Jakk 3341 > MÁV Dak 611 > MÁV Gahk 1022 –
- AEGV Jhn 603 > MÁV Jakk 3302 –
- AEGV Jnh 604 > MÁV Jakk 3303 – 1966-ban Szegvári GV
- AEGV Jhn 605 > MÁV Jakk 3304 – 1968-ban Sarkadi GV – önsúly 5 450 kg – rev. Bc. 1969.III.28. – S. 1971.III.19.
- AEGV Jhn 606 > MÁV Jakk 3305 – 1968-ban Sarkadi GV – önsúly 5 900 kg – rev. Bc. 1969.VIII.18. – S. 1971.III.19.
*= 1969.IV.8.-án Szegvárról Sarkadra átállomásítva
Forrás: Felek Ferenc
| J413,6003 | ..... F
Békéscsaba
(Jhn 603)
; 1944. J
Békéscsaba
(Jhn 603)
; ..... Á
Békéscsaba
(Jak 3302)
; 1952.12.05 >
Balinka
(Jak 3302)
; | sorsa ismeretlen | | | AEGV pőrekocsik | AEGV 1-17 pőre kocsik Az 7.5 tonna raksúlyú négy tengelyes teherkocsikról mindössze annyit tudunk, hogy forgóvázaik csaptávolsága 4 950 mm, a kerekek tengelytávolsága a forgóvázban 750 mm. A MÁV a Jahk 3320-3339 pályaszámot tartományt adja a sorozatnak, ami ugyebár kettővel több vagont jelent… Néhány kocsi további sorsa ismert: - MÁV Ja 3324 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 130 kg – rev. Bc. 1968.VI.29. – S. 1971.III.19.
- MÁV Ja 3326 - 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 420 kg – rev. Bc. 1969.II.10. – S. 1971.III.19.
- MÁV Ja 3327 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 720 kg – rev. Bc. 1966.IX.12. – S. 1973.X.
- MÁV Ja 3336 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúlya 4 320 kg – rev. Bc. 1969.III.28. – S. 1971.III.19.
| N413,0321 | 1.... F
Békéscsaba
(......)
; 19... Á
Békéscsaba
(Jah 3321)
; 1952.12.05 >
Balinka
(... 3321)
; | sorsa ismeretlen | | | N413,0325 | 1.... F
Békéscsaba
(......)
; 19... Á
Békéscsaba
(Jah 3325)
; 1952.12.05 >
Balinka
(... 3325)
; | sorsa ismeretlen | | | N413,0328 | 1.... F
Békéscsaba
(......)
; 19... Á
Békéscsaba
(Jah 3328)
; 1952.12.05 >
Balinka
(... 3328)
; | sorsa ismeretlen | | | N413,0329 | 1.... F
Békéscsaba
(......)
; 19... Á
Békéscsaba
(Jah 3329)
; 1952.12.05 >
Balinka
(... 3329)
; | sorsa ismeretlen | | |
Összesen 22 találat.
[új keresési feltétel megadása]
|
Képtár |
|
Vasútkereső |
|
|