M 13 sorozatú gőzmotorkocsik |
1493,0001 | ..... F
Beregszász
(1)
; 1923. Á
Beregszász
(M 13,001)
; 1924. S
Beregszász
(M 13,001)
; 1927. E
Beregszász
()
; | átépítve | | |
Ismeretlen dízelmozdonyok |
2000,0012 | ..... L
Korond
()
; ..... >
Kaposvár
()
; ..... >
Öttevény
()
; 1952. E
......
()
; | átépítve | | |
2000,0013 | 1953. E
......
()
2255,4512; | átépítve | | |
2000,0015 | 1948.10.11. M
Lepsény/Szabadbattyán
(GV 104)
KKM 94618/1948; 1950.03.10 J
Kelenföld/műhely
(GV 104)
; 1950.0.. Á
......
(GV 243)
; 1950.06.14 >
Ozora
(GV 243)
; 1950.07.17 >
Szigetvár
(GV 243)
; 1952.06. J
Budapest/Északi Jjü.
(GV 243)
papíron átépítés; | átépítve | | |
Motoros vontató, vagonkuli, MIB-D (MIB) vagy BL-12 motorral |
2111,0024 | .....
Raposka/téglagyár
()
; ..... E
Raposka/téglagyár
()
; | átépítve | | |
SD-9 kuli, BL-12 motorral |
2119,0025 | 1985. E
Szentes/hizlalda
()
; | átépítve | | |
2119,0026 | 1994. E
Szentes/hizlalda
()
; | átépítve | | |
Ismeretlen dízelmozdonyok |
2200,0019 | 1949.01.21 L
....../Szolnoki GVNV
(......)
; 19... Á
......
(GV 219)
; 1950.06.14 F
Fegyvernek
(GV 219)
; 1950.10.06. >
Tarnaszentmiklós
(GV 219)
; 1950.12.29 >
Budapest/GV műhely
(GV 219)
; 1951.09.05 >
Aszód
(GV 219)
; 1951.09.22 >
Selyp
(GV 219)
; 1951.10.31 >
Kisújszállás/műhely
(GV 219)
; 1951.11.21 >
Budapest/Északi Jjü.
(GV 219)
; 1952.02. >
Mohács
(GV 219)
; 1952. >
Budapest/Északi Jjü.
(GV 219)
papíron átépítés; | átépítve | | |
2200,0224 | 1951.03.04 >
Dombóvár
(GV 224)
; 195.. >
Újszentmargita
(GV 224)
; 1952.06.09. >
Gyula
(GV 224)
; 1953.02.05 M
Dombóvár
(GV 224)
; 1954. >
Budapest/Északi jjü.
(GV 224)
; 1954.01.15 J
Budapest/Északi Jjü.
(GV 224)
papíron átépítés; | átépítve | | |
2200,4023 | 1950. >
Taktaharkány
(GV 223)
; 1950. >
Kisköre/-Bodzáshát
(GV 223)
; 1950.09.27 >
Fegyvernek
(GV 223)
?; 1950.10.27 >
Kisújszállás
(GV 223)
?; 1950.11.22 >
Tápiószele
(GV 223)
; 1950.12.01 >
Kisújszállás
(GV 223)
; 1951.04.26 >
Dombóvár/műhely
(GV 223)
; 195.. >
Dombóvár
(GV 223)
; 1952.05.10. >
Gyula
(GV 223)
; 195.. >
Újszentmargita
(GV 223)
; 1953.02.05 M
Újszentmargita
(GV 223)
; 1953. >
Budapest/Északi Jjü.
(GV 223)
; 1954. J
Budapest/Északi Jjü.
(GV 223)
papíron átépítés; | átépítve | | |
Deutz kismozdonyok |
2211,0001 | 19... F
>>HFB
(......)
; 1949.01.15 L
Algyő
(......)
; 19... Á
......
(GV 240)
; 1951.07.03 >
Kapuvár
(GV 240)
; 1951.09.15 >
Lébény/Hédervár
(GV 240)
; 1951.10.15 >
Kapuvár
(GV 240)
; 1952.01.20 L
Dombóvár
(GV 240)
; 1952. J
Budapest/Északi Jjü.
(GV 240)
papíron átépítés; | átépítve | | |
O&K Montania mozdony 1000 |
2212,1001 | 1949.01.21 F
....../GVNV
(GV 111)
; 19... >
Kisújszállás
(GV 111)
; 195.. Á
......
(GV 241)
; 1950.06.15 >
Szerencs
(GV 241)
; 1952. J
Budapest/Északi jjü.
(GV 241)
papíron átépítés; | átépítve | | |
2212,1002 | 1949.01.21 >
....../GVNV
(GV 101)
; 19... Á
......
(GV 242)
; 1950.06.14 >
Öttevény
(GV 242)
; 1950. >
Lepsény/Szabadbattyán
(GV 242)
; 1950.09.21 >
Öttevény
(GV 242)
; 1953. J
Budapest/Északi Jjü.
(GV 242)
papíron átépítés; | átépítve | | |
O&K Montania mozdony 830 |
2212,2002 | 1949.01.21 >
....../Győri GVNV
(GV 102)
; 19... >
Kapuvár
(GV 102)
; 1950.06.15 >
Lepsény
(GV 239)
; 1950.09.02 >
Öttevény
(GV 102)
; 1951.01.10 >
Kapuvár
(GV 239)
; 1951.01.23 >
Kapuvár/műhely
(GV 239)
; 1951.05.24 >
Kapuvár
(GV 239)
; 1951.09.15 >
Öttevény
(GV 239)
; 195.. >
Kapuvár
(GV 239)
; 1952.01.15. E
Kisújszállás
(GV 239)
; 1952.03.03 J
Budapest/Északi Jjü.
(GV 239)
papíron átépítés; | átépítve | | |
MD-2 mozdonyok |
2244,2021 | 1949.01.21 >
....../Szolnoki GVNV
(GV 103)
; 19... >
Kisköre/-Bodzáshát
(GV 103)
; 19... Á
......
(GV 221)
; 19... >
Kisújszállás
(GV 221)
; 1950.03.03 >
Tarnaszentmiklós
(GV 221)
; 1951.07.31 >
....../műhely
(GV 221)
; 1951.10.17 >
Tápiószele
(GV 221)
; 1951.12.11 >
Tarnaszentmiklós
(GV 221)
; 1952.03.27 >
Meggyespele
(GV 221)
; 1952.06. L
Aszód
()
; 1952.0.. >
Szerencs
(GV 221)
; 1952.07.25. J
Budapest/Északi JJü.
(GV 221)
papíron átépítés; | átépítve | | |
Hidrosztatikus hajtásra átépített C50 mozdony, 1990-es változat |
2252,0001 | 1991.10.16. F
Gemenc
(CDH 24-401)
; 1999. Á
Gemenc
(CDH 08-401)
; 2009. >
Budapest/Északi Főműhely
()
; 2009. E
Budapest/Északi Főműhely
(CDH 08-401)
; | átépítve | | |
2252,0003 | 1991.11.15. F
Gemenc
(CDH 24-403)
; 200.. >
Gemenc
(CDH 24-403)
kiállítva; 2020. Ép
Gemenc
()
; | átépítve | | |
2252,0004 | 1991.10.16. F
Gemenc
(CDH 24-404)
; 1997. E
Jászkisér
(C50Z-404)
; | átépítve | | |
C50 mozdony, belső csapágyas változat (GV 3700 sorozat) |
2255,3751 | 1954.06. F
Gyula
(GV 351)
; 1955. >
Mezőhegyes/Mezőkovácsháza
(GV 351)
; 1955.08.05. M
Mezőhegyes/Mezőkovácsháza
(GV 351)
; 1956.09.17. Á
Mezőhegyes/Mezőkovácsháza
(GV 3751)
; 195.. L
Mezőhegyes/Csanádpalota
(GV 3751)
; 1964. L
Mezőhegyes/Mezőkovácsháza
(GV 3751)
; 1966. L
Mezőhegyes/Csanádpalota
(GV 3751)
; 1966.06.13. >
Gemenc
(C 24-403)
; 1991.11.15. Ép
Gemenc
(CDH 24-403)
; | átépítve | | |
2255,3767 | 195.. F
Balatonfenyves
(GV 3767)
; 195.. F
Lepsény
(GV 3767)
; 1956.05.10. M
Lepsény
(GV 3767)
; 1957.07. >
Balatonfenyves
(GV 3767)
; 19... >
Lepsény
(GV 3767)
; 197.. >
Kapuvár
(GV 3767)
; 1978.04.06. >
Gemenc
(C 24-407)
R 112451/77; 1991.11.21. E
Gemenc
(CDH 24-407)
; | átépítve | | |
2255,3769 | 1955.10.05. F
Dombóvár
(GV 3769)
; 1955.10.05. F
Dombóvár
(GV 3769)
; 1968.03.15 J
Dombóvár
(GV 3769)
főjavítás; 1968.10.10 E
Dombóvár
(GV 3769)
13/14-es szelvény 61.sz. főút átjáróban ütközött és kisiklott; 1980.01.28. S
Dombóvár
(GV 3769)
; 1980.08. >
Dombóvár/úttörővasút
(M 2002)
R 102399/80; 1989.08. >
Csömödér
(M 2002 (7))
; 1998.12.16. Á
Csömödér
(C50-407)
; 1999. Á
Csömödér
(C50-409)
; 2019. Ép
Csömödér
(9855 8239 409-0)
; | átépítve | | |
2255,3771 | 1955. F
Szeghalom
(GV 371)
; 1956.05.21. M
Szeghalom
(GV 371)
; 1956.09.03 E
Szeghalom
(GV 371)
baleset; 1956.09.17. Á
Szeghalom
(GV 3771)
; 1962.04. >
Dunaújváros/vidámpark
(......)
; ..... >
Dunaújváros
(......)
kiállítva; 2004.07.15. >
Lillafüred
(......)
; 2005. M
Lillafüred
(C02-408)
; 2006.03. J
Lillafüred
(C02-408)
légfékkel felszerelve; 2019. >
Lillafüred/Lenti
(C02-408)
felújítás; 2020. Ép
Lillafüred/Lenti
()
; | átépítve | | |
2255,3781 | 1956.01.31. F
Szerencs
(GV 381)
; 1956.05.15. >
Sárospatak
(GV 381)
; 1956.09.17. Á
Sárospatak
(GV 3781)
; 1960.10. >
Szerencs
(GV 3781)
; 1960.12. >
Sárospatak
(GV 3781)
; 1961.11.15. >
Szob
(GV 3781)
; 1962.01.01. >
Ercsi
(GV 3781)
; 1962. L
Mohács
(GV 781)
; 1964. L
Oroszlány
(GV 3781)
; 1964.04.27 >
Ercsi
(GV 3781)
; 1966. Ép
Ercsi
(GV 5738)
Külső csapágyazás; | átépítve | | |
2255,3786 | ..... F
Oroszlány
(HD 2)
; 1957.12.27. >
Oroszlány/GVI
(GV 3786)
; ..... >
Sajószentpéter
(GV 3786)
; 1964. L
Oroszlány
(GV 3786)
; 1964.07. >
Oroszlány/tanács
(GV 3786)
?; 19... >
Mohács
(GV 3786)
; 1964.06. >
Gemenc
(C 24-402)
; ..... S
Gemenc
(C 24-402)
; ..... Á
Gemenc
(C 24-404)
; 1991.10.16. E
Gemenc
(CDH 24-404)
; | átépítve | | |
2255,3787 | ..... F
Oroszlány
(HD 3)
; 1957.12.27. >
Oroszlány/GVI
(GV 3787)
; 1961.08.19. >
Debrecen
(GV 3787)
; ..... >
Sajószentpéter
(GV 3787)
; 1964. L
Oroszlány
(GV 3787)
; 1964.04.27 >
Ercsi
(GV 3787)
; 1964.07. >
Gemenc
(C 24-401)
; 1991.10.16. E
Gemenc
(CDH 24-401)
; | átépítve | | |
2255,3791 | 195.. F
Tatabánya
(HD 6)
; 1958.03. >
....../GVI
(GV 3791)
; 1958.09.26 E
Aszód
(GV 3791)
megfutamodott R lóré nekiütközött; 1964. L
Oroszlány
(GV 3791)
; 1964.04.27 >
Szob
(GV 3791)
; 1966.06.03. >
Gemenc
(C 24-405)
114472/66; 19... E
Gemenc
(CDH 24-405)
; 19... E
Gemenc
(CDH 24-405)
; | átépítve | | |
2255,3836 | 1954.10.04. F
Taktaharkány
(GV 336)
; 1956. >
Budapest/Északi Főműhely
(GV 336)
javítás, átalakítás; 1957.1.25 Á
Budapest/Északi Főműhely
(GV 5701)
rendelet dátuma; | átépítve | | |
C50 mozdony, külső csapágyas változat (GV 5700 sorozat) |
2255,5004 | 1963. F
Felsőtárkány
(M-2)
1963.03. hónapban elkészült; 196.. Á
Felsőtárkány
(C 03-402)
; 1966. >
Csömödér
(C50-III)
; 1998.12.16. Á
Csömödér
(C50-408)
; 1999. Á
Csömödér
(C50-410)
; 2017. Ép
Csömödér
(9855 8235 410-8)
; | átépítve | | |
2255,5012 | 196.. F
Csömödér
()
1961.11. hónapban elkészült; 1962.02.15. M
Csömödér
(D 04-007)
; ..... Á
Csömödér
(1)
; 1998.03.12. Á
Csömödér
(C50-401)
; 2015.02.24 L
Csömödér/Lenti
()
átépítés alatt; 2016. Ép
Csömödér
(9855 8235 401-7)
; | átépítve | | |
2255,5032 | 1963.04.25. F
Felsőtárkány
(M-5)
1963.04. hónapban elkészült; 1965.10.13. M
Felsőtárkány
(M-5)
125157/65; 1966.08.25. Á
Felsőtárkány
(C 03-404)
; 1996.1997.. Á
Felsőtárkány
(C 04-404)
; 2023. Ép
Felsőtárkány
(9255 8238 0407-1)
; | átépítve | | |
2255,5035 | 1963.08. F
Sárszentmihály
(5 MC 5)
1963.08. hónapban elékszült, utolsó fut; 1996.06.29. előtt >
Csömödér
(5 MC 5)
roncs; 2013. J
Csömödér
(GV 3747)
átépítve hidrosztatikusra; a pályaszám téves; 2014. Ép
Csömödér
(9855 8235 347-2)
; | átépítve | | |
2255,5043 | 1979.10.30. >
Csömödér/Lenti
(1; C 14-401)
1964.08. hónapban elkészült; 1979.10.30. >
Csömödér/Lenti
(1; C 14-401)
; 1979.10.30. >
Csömödér/Lenti
(1; C 14-401)
; 1999. Á
Csömödér/Lenti
(C50-407)
; 2000.01.01. >
Csömödér
(C50-407)
; 2019. Ép
Csömödér
(9855 8235 407-4)
; | átépítve | | |
RÁBA M 041 és 042 (Mk48 hidraulikus) |
2488,2019 | 1960.09.30. M
Szeged
(Mk48,2007)
; 1971.02.01. >
Sárospatak
(Mk48,2007)
; 1977.05.03. >
Szilvásvárad
(Mk48-403)
; 2012. Ép
Szilvásvárad/Szombathely
(Mk48-403)
dízel-hibrid; | átépítve | | |
2488,2027 | 1961.06.17. F
Véges
(M 027)
; 1973. >
Feketebalog
(M 027)
; 20... Ép
Feketebalog/Zólyom
(TU 45,001)
dízel-villamosra; | átépítve | | |
2488,2044 | 1961.11.08. F
Sárospatak
(Mk48,2021)
; 1973.03. >
Kecskemét
(Mk48,2021)
; 1983.07.22 L
Kecskemét
(Mk48,2021)
; 2006.12.31. S
Kecskemét
(Mk48,2021)
; 2007.03.21. >
Lillafüred/BoBo Kft.
(Mk48,2021)
romos; 2010.10. Ép
Lillafüred/BoBo Kft.
(Mk48,2021)
; | átépítve | | |
Nyíregyháza és Gyula első benzin-villamos motorkocsijai |
4212,0001 | 1906.02.26. M
Nyíregyháza
(1)
; 1940. Á
Nyíregyháza
(5)
; 1906.03.04. F
Nyíregyháza
(1)
; 1950.04.03. Á
Nyíregyháza
(BCmotde 284,705)
308304/50; 1951.12. Á
Nyíregyháza
(BCmot 803)
; 1958-ig E
Nyíregyháza
(Bvill 803)
; | átépítve | | |
4212,0002 | 1906.02.26. M
Nyíregyháza
(2)
; 1906.03.04. F
Nyíregyháza
(2)
; 1914.08.11. E
Nyíregyháza
(2)
baleset, összetört; 19... E
Nyíregyháza
(NyVKV 61)
; | átépítve | | |
4212,0003 | 196.02.26. M
Nyíregyháza
(3)
; 1940. Á
Nyíregyháza
(9)
; 1906.03.04. F
Nyíregyháza
(3)
; 1950.04.03. Á
Nyíregyháza
(Cmotde 285,908)
308304/50; 1951.12. Á
Nyíregyháza
(Cmot 804)
; 1954-ig E
Nyíregyháza
(Cvill 813)
; | átépítve | | |
4212,0004 | 1906.02.26. M
Nyíregyháza
(4)
; 1906.03.04. F
Nyíregyháza
(4)
; 1914.08.11. E
Nyíregyháza
(4)
baleset, összetört; 19... E
Nyíregyháza
(NyVKV 62)
; | átépítve | | |
Egyedi motorkocsik |
4218,0003 |
()
;
()
;
()
; 1933.10.16. M
Szeged
(M 5)
; 1949.01.05. Á
Szeged
(Cmotd 184,403)
; 1951. Á
Szeged
(Cmot 804)
; 1953.04.27. S
Szeged
(Cmot 804)
; 1953. Ép
Szeged
(...)
személykocsinak átépítve; | átépítve | | |
NyVKV és BkGV Ganz motorkocsijai |
4312,0007 | 1912.02.08. F
Nyíregyháza
(7)
; 1950.04.03. Á
Nyíregyháza
(BCmotde 285,907)
308304/50; 1951.12. Á
Nyíregyháza
(Cymot 812)
; 1956.02.01. L
Nyíregyháza
(Bymot 812)
; 1958-ig E
Nyíregyháza
(Cvill 812)
; | átépítve | | |
DVEV házi építésű motorkocsi |
4419,0002 | 1934.08.13. M
Sárospatak/Sátoraljaújhely
(M 2)
; 1944. >
>>......
()
háborús menekítés; 1950.0.. E
Sárospatak/Sátoraljaújhely
(BCak 361)
; | átépítve | | |
M 21 sorozatú motorkocsik |
4421,0005 | ..... F
>>Jindrichuv Hradec (CZ)
(M 21,005)
; ..... E
>>Jindrichuv Hradec (CZ)
(Ba/u 622)
KBK B...,...; | átépítve | | |
4421,0007 | 1948. >
>>Tremesna
(M 21,007)
; ..... >
Liptóújvár
(M 21,007)
; ..... >
Feketebalog
(M 21,007)
; ..... E
Feketebalog
(Ba/u 619)
KBK B...,...; | átépítve | | |
4421,0009 | ..... F
Liptóújvár
(M 21,009)
; ..... E
Liptóújvár
(Ba/u 3)
; | átépítve | | |
Tátrai villamos G&tD motorkocsijai |
5296,1031 | ..... F
Poprád
(THÉV 31)
; ..... E
Poprád
()
; | átépítve | | |
5296,1032 | ..... F
Poprád
(THÉV 32)
; ..... E
Poprád
()
; | átépítve | | |
Bax 400 személykocsi sorozat |
A448,4057 | 1958.09.18 L
Sárospatak
(Bax 457)
; ..... Ép
Sárospatak
(BDax 457)
; | átépítve | | |
A448,4059 | ..... F
Sárospatak
(Bax 459)
; 1980.09.15 L
Sárospatak
(Bax 459)
; ..... E
Sárospatak
(BDax 459)
; | átépítve | | |
A448,4062 | ..... F
Sárospatak
(Bax 462)
; 1980.09.15 L
Sárospatak
(Bax 462)
; 1981.0.. >
Kecskemét
(Bax 462)
; ..... Ép
Kecskemét
(BDax 462)
; | átépítve | | |
A448,4063 | ..... F
Sárospatak
(Bax 463)
; ..... E
Sárospatak
(BDax 591)
; | átépítve | | |
A448,4066 | ..... F
Nyíregyháza
(Bax 466)
; ..... >
Sárospatak
(Bax 466)
; ..... E
Sárospatak
(BDax 466)
; | átépítve | | |
A448,4069 | 1958.11.25 L
Sárospatak
(Bax 469)
; ..... E
Sárospatak
(BDax 590)
; | átépítve | | |
A448,4071 | ..... F
Sárospatak
(Bax 471)
; 1980.09.15 L
Sárospatak
(Bax 471)
; ..... E
Sárospatak
(BDax 471)
; | átépítve | | |
A448,4074 | ..... F
Sárospatak
(Bax 474)
; 1980.09.15 L
Sárospatak
(Bax 474)
; 1981.0.. >
Kecskemét
(Bax 474)
; ..... Ép
Kecskemét
(BDax 474)
; | átépítve | | |
A448,4075 | ..... F
Sárospatak
(Bax 475)
; 1980.09.15 L
Sárospatak
(Bax 475)
; 1981.0.. >
Kecskemét
(Bax 475)
; ..... Ép
Kecskemét
(BDax 475)
; | átépítve | | |
Bax 500 személykocsi sorozat |
A448,5092 | ..... F
Sárospatak
(Bax 592)
; 1980.09.15 L
Sárospatak
(Bax 592)
; ..... E
Sárospatak
(BDax 592)
; | átépítve | | |
A448,5096 | ..... F
Sárospatak
(Bax 596)
; 1980.09.15 L
Sárospatak
(Bax 596)
; ..... E
Sárospatak
(BDax 596)
; | átépítve | | |
A448,5097 | ..... F
Sárospatak
(Bax 597)
; 1980.09.15 L
Sárospatak
(Bax 597)
; ..... E
Sárospatak
(BDax 597)
; | átépítve | | |
Weitzer 8 ablakos kis kocsi (eredetileg AEGV) |
B213,0061 | ..... F
Békéscsaba
(Chn 61)
; ..... F
Békéscsaba
(Chn 61)
; | átépítve | | |
B213,0062 | ..... F
Békéscsaba
(Chn 62)
; ..... F
Békéscsaba
(Chn 62)
; ..... F
Békéscsaba
(Chn 62)
; | átépítve | | |
B213,0063 | ..... F
Békéscsaba
(Chn 63)
; | átépítve | | |
B213,0064 | ..... F
Békéscsaba
(Chn 64)
; 194.. >
Budapest, Gyermekvasút
(Cx 501)
; 19... >
Békéscsaba
(Cx 501)
; 19... Á
Békéscsaba
(Cak 553)
; | átépítve | | |
B213,0065 | ..... F
Békéscsaba
(Chn 65)
; | átépítve | | |
B213,0066 | ..... F
Békéscsaba
(Chn 66)
; 194.. >
Hűvösvölgy
(Cx 502)
; 19... >
Békéscsaba
(Cx 502)
; | átépítve | | |
B213,0067 | ..... F
Békéscsaba
(Chn 67)
; | átépítve | | |
SzGV eredeti személykocsik |
B215,0013 | ..... F
Szeged
(C 13)
; 19... Á
Szeged
(Ck 547)
; | átépítve | | |
B215,0014 | ..... F
Szeged
(C 14)
; 19... Á
Szeged
(Ck 548)
; | átépítve | | |
B215,0015 | 19... F
Szeged
(C 15)
; 19... Á
Szeged
(Ck 549)
; 19... Á
Szeged
(B 549)
; | átépítve | | |
B215,0016 | ..... F
Szeged
(C 16)
; 19... Á
Szeged
(Ck 550)
; | átépítve | | |
Q típusú villamoskocsiból átépített, kéttengelyes kisvasúti kocsi |
B292,0201 | 1954. >
Békéscsaba
(Ck 201)
; 1960.05. L
Mezőhegyes/Battonya
(B 201)
; 1969. L
Mezőhegyes
(B 52 001)
; ..... >
Békéscsaba
(B 52 001)
; 197.. >
Békéscsaba/Tótkomlós, múzeum
(B 52 001)
kiállítva; 2001.04.05. >
Királyrét/Paphegy
(B 52 001)
tárolva; 2004.06.14. >
Nagybörzsöny
(B 52 001)
tárolva; 2008.04.09. >
Szob
(B 52 001)
tárolva; ..... >
...
()
Villamossá vissza alakítás alatt; | átépítve | | |
Weitzer 8 ablakos kis kocsi 3 tengelyesre átépítve |
B313,0061 | 1943. Ép
Békéscsaba
(Chn 61)
3 tengelyesre alakítva; | átépítve | | |
B313,0062 | 1943. Ép
Békéscsaba
(Chn 62)
; | átépítve | | |
Teherkocsi jellegű, erdei vasút munkásszállító szolgálati kocsi |
B472,0003 | ..... F
Csömödér
(Nagyház)
; 1997.06.27. E
Csömödér
()
; | átépítve | | |
6-8 személyes kis személykocsik, keresztirányú padokkal (Kemence) |
C263,0004 | 2006.07. >
Kemence
(C263,0004)
; 2007. E
Kemence
(C863,0001)
; | átépítve | | |
poggyászkocsi |
D411,0045 | 19... F
Sárospatak
(Jak 3921)
; ..... F
Sárospatak
(Da 645)
; ..... E
......
()
KBK Y441,0002; | átépítve | | |
GV fedett teherkocsi, Ga 10 000 sorozat |
G432,0002 | ..... F
Balatonfenyves
(Ga 10 002)
; 1982.03.05 L
Balatonfenyves
(Ga 10 002)
; 1985. Ép
Nagykanizsa
(2)
személykocsi; | átépítve | | |
G432,0003 | ..... F
Lepsény
(Ga 10 003)
; 1977.08.31. >
Balatonfenyves
(Ga 10 003)
; 1982.03.05 L
Balatonfenyves
(Ga 10 003)
; 1985. Ép
Nagykanizsa
(1)
személykocsi; | átépítve | | |
G432,0015 | ..... F
Balatonfenyves
(Ga 10 015)
; 1982.03.05 L
Balatonfenyves
(Ga 10 015)
; 1985. Á
Nagykanizsa
(3)
személykocsi; | átépítve | | |
fedett teherkocsi |
G474,0002 | ..... F
Debrecen
(G 402)
; 19... Á
Debrecen
(Gahk 1202)
; | átépítve | | |
Történelmi kocsik, Nyíregyháza |
J412,4002 | ..... F
Nyíregyháza
(Jkn 402)
; ..... Á
Nyíregyháza
(Jahk 3802)
; 1958. E
Debrecen
(Bakn 503)
KBK C411,0003; | átépítve | | |
J412,4003 | ..... F
Nyíregyháza
(Jkn 403)
; ..... Á
Nyíregyháza
(Jahk 3803)
; ..... E
Nyíregyháza
(Ean 90)
; | átépítve | | |
J412,4004 | ..... F
Nyíregyháza
(Jkn 404)
; ..... Á
Nyíregyháza
(Jahk 3804)
; ..... E
Nyíregyháza
(Ean 91)
; | átépítve | | |
J412,4011 | ..... F
Nyíregyháza
(Jkn 411)
; ..... Á
Nyíregyháza
(Jahk 3811)
; ..... E
Nyíregyháza
(Ean 92)
; | átépítve | | |
J412,4013 | ..... F
Nyíregyháza
(Jkn 413)
; ..... Á
Nyíregyháza
(Jahk 3813)
; ..... E
Nyíregyháza
(Baksz 506)
KBK C4..,....; | átépítve | | |
J412,4014 | ..... F
Nyíregyháza
(Jkn 414)
; ..... Á
Nyíregyháza
(Jahk 3814)
; ..... E
Nyíregyháza
(Baksz 507)
KBK C4..,....; | átépítve | | |
J412,4016 | ..... F
Nyíregyháza
(Jkn 416)
; ..... Á
Nyíregyháza
(Jahk 3816)
; ..... E
Nyíregyháza
(Ean 93)
; | átépítve | | |
J412,4018 | ..... F
Nyíregyháza
(Jkn 418)
; ..... Á
Nyíregyháza
(Jahk 3818)
; ..... E
Nyíregyháza
(Ean 94)
; | átépítve | | |
J412,4019 | ..... F
Nyíregyháza
(Jkn 419)
; ..... Á
Nyíregyháza
(Jahk 3819)
; 1958. E
Debrecen
(Bakn 504)
KBK C411,0004; | átépítve | | |
AEGV műhelyében 1944-ben átépített erdélyi pőrekocsik |
AEGV Jhn 600-606 nyitott teherkocsik A kocsikat 1939-ben vásárolta a kisvasút az Erdélyi Erdőipari Rt.-től. Az első vagon háromtengelyes volt, a többi kocsi forgóváz csaptávolsága 5 920 mm, kerekeik tengelytávolsága 700 mm, a raksúly egységesen 10 tonna, a forgóvázas kocsik önsúlya 4.3 tonna. 1945-ben a MÁV az alábbi kocsikat rovancsolja Békéscsabán: J 600-603 és 605. A vagonok sorsa a MÁV-nál: - AEGV Jhn 600 > MÁV Jakk 3301 – 1966-ban Szegvári GV* – önsúly 5 600 kg – rev. Bc. 1969.III.31. – S. 1971.III.19.
- AEGV Jhn 601 > MÁV Jakk 3340 > MÁV Dak 610 > MÁV Gahk 1021 –
- AEGV Jhn 602 > MÁV Jakk 3341 > MÁV Dak 611 > MÁV Gahk 1022 –
- AEGV Jhn 603 > MÁV Jakk 3302 –
- AEGV Jnh 604 > MÁV Jakk 3303 – 1966-ban Szegvári GV
- AEGV Jhn 605 > MÁV Jakk 3304 – 1968-ban Sarkadi GV – önsúly 5 450 kg – rev. Bc. 1969.III.28. – S. 1971.III.19.
- AEGV Jhn 606 > MÁV Jakk 3305 – 1968-ban Sarkadi GV – önsúly 5 900 kg – rev. Bc. 1969.VIII.18. – S. 1971.III.19.
*= 1969.IV.8.-án Szegvárról Sarkadra átállomásítva
Forrás: Felek Ferenc
|
J413,6001 | ..... F
Békéscsaba
(Jhn 601)
; 1944. J
Békéscsaba
(Jhn 601)
oldalfalak építése; ..... Á
Békéscsaba
(Jakk 3340)
; 19... Ép
......
(Dak 610)
; | átépítve | | |
J413,6002 | ..... F
Békéscsaba
(Jhn 602)
; 1944. J
Békéscsaba
(Jhn 602)
oldalfalak építése; ..... Á
Békéscsaba
(Jakk 3341)
; 19... Ép
......
(Dak 611)
; | átépítve | | |
Nyíregyháza Jahk 37__ sorozat |
J414,0309 | ..... F
Kecskemét
(J 309)
; 19... Á
Kecskemét
(Jahk 3730)
; ..... >
Nyíregyháza
(Jahk 3730)
; 19... Ép
......
(Bak 511-nek)
; | átépítve | | |
GV nyitott teherkocsi, Ja 22 000 sorozat |
J432,2137 | 1969. L
Fegyvernek
(Ja 22 137)
; 1969.07.29 >
Dombóvár
(Ja 22 137)
; 1982.03.05 L
Balatonfenyves
(Ja 22 137)
; 1992.03. Á
Balatonfenyves
(8255 600 4147-7)
; 1998.01.04. E
Balatonfenyves
(2)
személykocsi; | átépítve | | |
nyitott teherkocsi |
J432,9001 | ..... >
Tömörkény
(Ja .. ...)
; 20... >
Őszeszék
()
; | átépítve | | |
Jah nyitott teherkocsi |
J435,0206 | 1944.0.. F
Lillafüred
(J 206)
; 201.. >
Királyrét
()
; | átépítve | | |
J435,2004 | ..... F
Debrecen
(Iah 2004)
; 1969.05.22. L
Debrecen
(Jah 2004)
; ..... >
Nyíregyháza
(Jah 2004)
; ..... Á
Nyíregyháza
(8255 600 4003-2)
; 1996. >
Csömödér
(8255 600 4003-2)
; 2000.07-08. E
Csömödér
(Dy 12-401)
; | átépítve | | |
J435,2006 | ..... F
Debrecen
(Iah 2006)
; 1969.05.22. L
Debrecen
(Jah 2006)
; ..... >
Nyíregyháza
(Jah 2006)
; ..... Á
Nyíregyháza
(8255 600 4005-7)
; 1995.10.25. S
Nyíregyháza
(8255 600 4005-7)
; 199.. >
Csömödér
()
; 2.... >
Debrecen
()
; 2011. Ép
Debrecen/Kiskundorozsma
()
; | átépítve | | |
J435,2012 | 19... F
Kecskemét
(Jah 2012)
; 1983.07.22 L
Kecskemét
(Jah 2012)
; 19... Á
Kecskemét
(8255 600 4080-0)
; 1998. >
Gemenc
()
; ..... E
Gemenc
(H 08-108)
; | átépítve | | |
J435,2014 | 1970.02.11 E
Szeged
(Jah 2014)
kisiklott Szegd-Átrakón; ..... F
Kecskemét
(Jah 2014)
; 1983.07.22 L
Kecskemét
(Jah 2014)
; ..... S
Kecskemét
(Jah 2014)
; 200.. >
Királyrét/Börzsöny 2020 Kft.
(Jah 2014)
; | átépítve | | |
J435,2048 | ..... >
Szeged
(Jah 2048)
innen Kr-re; 197.. >
Királyrét
(8)
; 2003.08.01. E
Királyrét
()
; | átépítve | | |
J435,2176 | ..... F
Szeged
(Jah 2176)
innen Kr-re; 197.. >
Királyrét
()
; 1989. >
Gemenc
(Jah 2176)
; 1999.04. E
Gemenc
(H 08-104)
KBK C476,2001; | átépítve | | |
J435,3608 | 1970. L
Békéscsaba
(Jah 3608)
; 19... >
Lillafüred
(Jah 3608)
; 201.. >
Királyrét
()
átépítve személykocsinak; | átépítve | | |
J435,3611 | ..... F
Kecskemét
(Jah 3611)
; 1983.07.22 L
Kecskemét
(Jah 3611)
; ..... Á
Kecskemét
(8255 600 4082-6)
; ..... >
Gyöngyös
()
; ..... E
Gyöngyös
()
; | átépítve | | |
J435,3618 | 1970. L
Békéscsaba
(Jah 3618)
; ..... >
Kecskemét
(Jah 3618)
; 1983.07.22 L
Kecskemét
(Jah 3618)
; ..... Á
Kecskemét
(8255 600 4087-5)
; ..... >
Gyöngyös
()
; ..... E
Gyöngyös
()
KBK C476,1002; | átépítve | | |
J435,3621 | ..... F
Kecskemét
(Jah 3621)
; 1983.07.22 L
Kecskemét
(Jah 3621)
; ..... Á
Kecskemét
(8255 600 4090-9)
; 1998. >
Gemenc
()
; 1999.04. Ép
Gemenc
()
; | átépítve | | |
J435,3650 | 1970.07.25. L
Békéscsaba
(Jah 3650)
pőre kivitelben; ..... >
Gemenc
(Jah 3650)
; 1999.04. E
Gemenc
(H 08-105)
KBK C476,2002; | átépítve | | |
J435,3935 | 1971.01.09. L
Békéscsaba
(Jah 3935)
; 1974.12.10. L
Debrecen
(Jah 3935)
; ..... F
Nyíregyháza
(Jah 3935)
; ..... Á
Nyíregyháza
(8255 600 4024-8)
; 1996. >
Csömödér
(8255 600 4024-8)
; 2006. Ép
Csömödér
(......)
személykocsivá építés folyamatban; | átépítve | | |
Balatonfűzfő, kis robbanóanyagos kocsik |
N291,0001 | ..... F
Balatonfűzfő
()
; 2004. >
Kemence
()
; 2006.07. Ép
Kemence
(C263,0004)
; | átépítve | | |
N291,0101 | ..... F
Balatonfűzfő
()
; 2004. >
Kemence
()
; 2007
Ép
Kemence
(C863,0001)
; | átépítve | | |
Sajóbábonyi tartálykocsiból átalakított sík pőrekocsi |
N421,0518 | 200.. Ép
Sajóbábony
(518)
; 2005.12.07. >
Kemence
(......)
; 2008.02-03. Ép
Kemence
(C474,0003)
személykocsivá alakítva; | átépítve | | |
Sajóbábonyi tartálykocsiból átalakított mélyített rakfelületű pőrekocsi |
N422,0521 | 2005. Ép
Sajóbábony
()
; 2005.12.07. >
Kemence
(......)
; 2013.06.01 Ép
Kemence
(C422,0001)
; | átépítve | | |
N422,0522 | 2005. Ép
Sajóbábony
()
; 2005.12.07. >
Kemence
(......)
; 2010. Á
Kemence
(Y422,0001)
Átépítve pft-kocsivá; | átépítve | | |
rönkszállító kocsi |
R460,2013 | 1956.3.16 L
Gyöngyös
(NH-13)
; 19... Á
Gyöngyös
(N 05-213)
; 19... >
Csömödér
(N 31)
; | átépítve | | |
R460,2016 | 1956.03.16 L
Gyöngyös
(NH-16)
; 19... Á
Gyöngyös
(N 05-216)
; 19... >
Csömödér
(N 30)
; | átépítve | | |
Négytengelyes rönkszállító kocsi (Csömödér) |
R464,0099 | 19... F
Csömödér
(NL 12)
; ..... Ép
Csömödér
(Ny 12-204)
; | átépítve | | |
R464,0101 | ..... F
Almamellék
(......)
; 2001. E
Almamellék
(Ny 09-203)
KBK C462,0023; | átépítve | | |
R464,0102 | ..... F
Almamellék
(......)
; 2001. E
Almamellék
(Ny 09-204)
KBK C462,0024; | átépítve | | |
Négytengelyes rönkszállító kocsi |
R464,1002 | ..... F
Királyrét
(......)
; 1970. Ép
Királyrét
(......)
C462,0013; | átépítve | | |
R464,1003 | ..... F
Királyrét
(......)
; 1970. Ép
Királyrét
(......)
C462,0014; | átépítve | | |
R464,1004 | ..... F
Királyrét
(......)
; 1970. Ép
Királyrét
(......)
C462,0015; | átépítve | | |
rönkszállító kocsi |
R465,0001 | 1927.07.25. L
Kemence
(......)
; 2002. >
Kemence/Balassagyarmat, MÁV
(nincs)
felújítás; 2004.05. >
Kemence
(C474,0002)
; | átépítve | | |
Sajóbábonyi tartálykocsi sík alvázon |
T421,0518 | ..... F
Sajóbábony
(518)
; 200.. Ép
Sajóbábony
()
N421,0518; | átépítve | | |
Sajóbábonyi tartálykocsi mélyített alvázon |
T422,0521 | ..... F
Sajóbábony
(521)
; 2005. Ép
Sajóbábony
()
N422,0521; | átépítve | | |
T422,0522 | ..... F
Sajóbábony
(522)
; 2005. Ép
Sajóbábony
()
N422,0522; | átépítve | | |
Uba 51 000 sorozat, egy oldalra billenthető kocsi, fékes változat |
U465,1017 | ..... F
Szob
(Uba 51 017)
; ..... >
Gyöngyös
(Uba 51 017)
; 1992. E
Gyöngyös
()
; | átépítve | | |