|
A keresési feltételeknek megfelelő járművek felsorolása
KBK kód |
Hely |
Pályaszám |
Gyártás |
Állapot |
Kép |
|
|
M 13 sorozatú gőzmotorkocsik | 1493,0001 | Beregszász | | GANZ ..../1... | átépítve | | | Ismeretlen dízelmozdonyok | 2000,0012 | ...... | | .... ..../1948 | átépítve | | | 2000,0013 | ...... | | .... ..../1948 | átépítve | | | 2000,0015 | Budapest/Északi Jjü. | GV 243 | Házi ..../1948 | átépítve | | | Motoros vontató, vagonkuli, MIB-D (MIB) vagy BL-12 motorral | 2111,0024 | Raposka/téglagyár | | ÉGV ..../1... | átépítve | | | SD-9 kuli, BL-12 motorral | 2119,0025 | Szentes/hizlalda | | ÉPGÉP ..../1963 | átépítve | | | 2119,0026 | Szentes/hizlalda | | ÉPGÉP ..../1963 | átépítve | | | Ismeretlen dízelmozdonyok | 2200,0019 | Budapest/Északi Jjü. | GV 219 | .... ..../1... | átépítve | | | 2200,0224 | Budapest/Északi Jjü. | GV 224 | .... ..../1951 | átépítve | | | 2200,4023 | Budapest/Északi Jjü. | GV 223 | Házi ..../1950 | átépítve | | | Deutz kismozdonyok | 2211,0001 | Budapest/Északi Jjü. | GV 240 | Deut 917/1... | átépítve | | | O&K Montania mozdony 1000 | 2212,1001 | Budapest/Északi jjü. | GV 241 | O&K ..../1... | átépítve | | | 2212,1002 | Budapest/Északi Jjü. | GV 242 | O&K ..../1... | átépítve | | | O&K Montania mozdony 830 | 2212,2002 | Budapest/Északi Jjü. | GV 239 | O&K ..../1... | átépítve | | | MD-2 mozdonyok | 2244,2021 | Budapest/Északi JJü. | GV 221 | O&K ..../1... | átépítve | | | Hidrosztatikus hajtásra átépített C50 mozdony, 1990-es változat | 2252,0001 | Budapest/Északi Főműhely | CDH 08-401 | BaMü x/1991 | átépítve | | | 2252,0003 | Gemenc | | BaMü x/1991 | átépítve | | | 2252,0004 | Jászkisér | C50Z-404 | BaMü x/1991 | átépítve | | | C50 mozdony, belső csapágyas változat (GV 3700 sorozat) | 2255,3751 | Gemenc | CDH 24-403 | ÉJj x/1954 | átépítve | | | 2255,3767 | Gemenc | CDH 24-407 | ÉJj x/195. | átépítve | | | 2255,3769 | Csömödér | 9855 8239 409-0 | ÉJj x/1955 | átépítve | | | 2255,3771 | Lillafüred/Lenti | | ÉJj x/1955 | átépítve | | | 2255,3781 | Ercsi | GV 5738 | ÉJj x/1956 | átépítve | | | 2255,3786 | Gemenc | CDH 24-404 | ÉJj x/1956 | átépítve | | | 2255,3787 | Gemenc | CDH 24-401 | ÉJj x/1... | átépítve | | | 2255,3791 | Gemenc | CDH 24-405 | ÉJj x/195- | átépítve | | | 2255,3836 | Budapest/Északi Főműhely | GV 5701 | ÉJj x/1954 | átépítve | | | C50 mozdony, külső csapágyas változat (GV 5700 sorozat) | 2255,5004 | Csömödér | 9855 8235 410-8 | ÉJj ..../1960 | átépítve | | | 2255,5012 | Csömödér | 9855 8235 401-7 | ÉJj ..../1961 | átépítve | | | 2255,5032 | Felsőtárkány | 9255 8238 0407-1 | ÉJj 114/1963 | átépítve | | | 2255,5035 | Csömödér | 9855 8235 347-2 | ÉJj ..../1963 | átépítve | | | 2255,5043 | Csömödér | 9855 8235 407-4 | ÉJj x/1964 | átépítve | | | RÁBA M 041 és 042 (Mk48 hidraulikus) | 2488,2019 | Szilvásvárad/Szombathely | Mk48-403 | RÁBA 19/1960 | átépítve | | | 2488,2027 | Feketebalog/Zólyom | TU 45,001 | RÁBA 27/1961 | átépítve | | | 2488,2044 | Lillafüred/BoBo Kft. | Mk48,2021 | RÁBA 44/1961 | átépítve | | | Nyíregyháza és Gyula első benzin-villamos motorkocsijai | 4212,0001 | Nyíregyháza | Bvill 803 | Weit ..../1906 | átépítve | | | 4212,0002 | Nyíregyháza | NyVKV 61 | Weit ..../1906 | átépítve | | | 4212,0003 | Nyíregyháza | Cvill 813 | Weit ..../1906 | átépítve | | | 4212,0004 | Nyíregyháza | NyVKV 62 | Weit ..../1906 | átépítve | | | Egyedi motorkocsik | 4218,0003 | Szeged | ... | Házi ..../1933 | átépítve | | | NyVKV és BkGV Ganz motorkocsijai | 4312,0007 | Nyíregyháza | Cvill 812 | GANZ ..../1911 | átépítve | | | DVEV házi építésű motorkocsi | 4419,0002 | Sárospatak/Sátoraljaújhely | BCak 361 | DVEV x/1934 | átépítve | | | M 21 sorozatú motorkocsik | 4421,0005 | >>Jindrichuv Hradec (CZ) | Ba/u 622 | TTAK 63725/1947 | átépítve | | | 4421,0007 | Feketebalog | Ba/u 619 | TTAK 63726/1947 | átépítve | | | 4421,0009 | Liptóújvár | Ba/u 3 | TTAK 63728/1948 | átépítve | | | Tátrai villamos G&tD motorkocsijai | 5296,1031 | Poprád | | G&tD ..../1908 | átépítve | | | 5296,1032 | Poprád | | G&tD ..../1908 | átépítve | | | Bax 400 személykocsi sorozat | A448,4057 | Sárospatak | BDax 457 | DbJj x/1958 | átépítve | | | A448,4059 | Sárospatak | BDax 459 | DbJj x/1958 | átépítve | | | A448,4062 | Kecskemét | BDax 462 | DbJj x/1958 | átépítve | | | A448,4063 | Sárospatak | BDax 591 | DbJj x/1958 | átépítve | | | A448,4066 | Sárospatak | BDax 466 | DbJj x/1958 | átépítve | | | A448,4069 | Sárospatak | BDax 590 | DbJj x/1958 | átépítve | | | A448,4071 | Sárospatak | BDax 471 | DbJj x/1958 | átépítve | | | A448,4074 | Kecskemét | BDax 474 | DbJj x/1958 | átépítve | | | A448,4075 | Kecskemét | BDax 475 | DbJj x/1958 | átépítve | | | Bax 500 személykocsi sorozat | A448,5092 | Sárospatak | BDax 592 | DbJj ..../1958 | átépítve | | | A448,5096 | Sárospatak | BDax 596 | DbJj ..../1958 | átépítve | | | A448,5097 | Sárospatak | BDax 597 | DbJj ..../1958 | átépítve | | | Weitzer 8 ablakos kis kocsi (eredetileg AEGV) | B213,0061 | Békéscsaba | Chn 61 | Weit ..../1... | átépítve | | | B213,0062 | Békéscsaba | Chn 62 | Weit ..../1... | átépítve | | | B213,0063 | Békéscsaba | Chn 63 | Weit ..../1... | átépítve | | | B213,0064 | Békéscsaba | Cak 553 | Weit ..../1... | átépítve | | | B213,0065 | Békéscsaba | Chn 65 | Weit ..../1... | átépítve | | | B213,0066 | Békéscsaba | Cx 502 | Weit ..../1... | átépítve | | | B213,0067 | Békéscsaba | Chn 67 | Weit ..../1... | átépítve | | | SzGV eredeti személykocsik | B215,0013 | Szeged | Ck 547 | KVG ..../1927 | átépítve | | | B215,0014 | Szeged | Ck 548 | KVG ..../1927 | átépítve | | | B215,0015 | Szeged | B 549 | KVG ..../1927 | átépítve | | | B215,0016 | Szeged | Ck 550 | KVG ..../1927 | átépítve | | | Q típusú villamoskocsiból átépített, kéttengelyes kisvasúti kocsi | B292,0201 | ... | | Sch+H ..../1... | átépítve | | | Weitzer 8 ablakos kis kocsi 3 tengelyesre átépítve | B313,0061 | Békéscsaba | Chn 61 | Átép. ..../1... | átépítve | | | B313,0062 | Békéscsaba | Chn 62 | Átép. ..../1943 | átépítve | | | Teherkocsi jellegű, erdei vasút munkásszállító szolgálati kocsi | B472,0003 | Csömödér | | Házi ..../1... | átépítve | | | 6-8 személyes kis személykocsik, keresztirányú padokkal (Kemence) | C263,0004 | Kemence | C863,0001 | TGV ..../2006 | átépítve | | | poggyászkocsi | D411,0045 | ...... | | .... ..../1... | átépítve | | | GV fedett teherkocsi, Ga 10 000 sorozat | G432,0002 | Nagykanizsa | 2 | .... ..../1... | átépítve | | | G432,0003 | Nagykanizsa | 1 | .... ..../1... | átépítve | | | G432,0015 | Nagykanizsa | 3 | KSz ..../1... | átépítve | | | fedett teherkocsi | G474,0002 | Debrecen | Gahk 1202 | Házi ..../1... | átépítve | | | Történelmi kocsik, Nyíregyháza | J412,4002 | Debrecen | Bakn 503 | RKEF ..../1... | átépítve | | | J412,4003 | Nyíregyháza | Ean 90 | RKEF ..../1... | átépítve | | | J412,4004 | Nyíregyháza | Ean 91 | RKEF ..../1... | átépítve | | | J412,4011 | Nyíregyháza | Ean 92 | RKEF ..../1... | átépítve | | | J412,4013 | Nyíregyháza | Baksz 506 | RKEF ..../1... | átépítve | | | J412,4014 | Nyíregyháza | Baksz 507 | RKEF ..../1... | átépítve | | | J412,4016 | Nyíregyháza | Ean 93 | RKEF ..../1... | átépítve | | | J412,4018 | Nyíregyháza | Ean 94 | RKEF ..../1... | átépítve | | | J412,4019 | Debrecen | Bakn 504 | RKEF ..../1... | átépítve | | | AEGV műhelyében 1944-ben átépített erdélyi pőrekocsik |
AEGV Jhn 600-606 nyitott teherkocsik A kocsikat 1939-ben vásárolta a kisvasút az Erdélyi Erdőipari Rt.-től. Az első vagon háromtengelyes volt, a többi kocsi forgóváz csaptávolsága 5 920 mm, kerekeik tengelytávolsága 700 mm, a raksúly egységesen 10 tonna, a forgóvázas kocsik önsúlya 4.3 tonna. 1945-ben a MÁV az alábbi kocsikat rovancsolja Békéscsabán: J 600-603 és 605. A vagonok sorsa a MÁV-nál: - AEGV Jhn 600 > MÁV Jakk 3301 – 1966-ban Szegvári GV* – önsúly 5 600 kg – rev. Bc. 1969.III.31. – S. 1971.III.19.
- AEGV Jhn 601 > MÁV Jakk 3340 > MÁV Dak 610 > MÁV Gahk 1021 –
- AEGV Jhn 602 > MÁV Jakk 3341 > MÁV Dak 611 > MÁV Gahk 1022 –
- AEGV Jhn 603 > MÁV Jakk 3302 –
- AEGV Jnh 604 > MÁV Jakk 3303 – 1966-ban Szegvári GV
- AEGV Jhn 605 > MÁV Jakk 3304 – 1968-ban Sarkadi GV – önsúly 5 450 kg – rev. Bc. 1969.III.28. – S. 1971.III.19.
- AEGV Jhn 606 > MÁV Jakk 3305 – 1968-ban Sarkadi GV – önsúly 5 900 kg – rev. Bc. 1969.VIII.18. – S. 1971.III.19.
*= 1969.IV.8.-án Szegvárról Sarkadra átállomásítva
Forrás: Felek Ferenc
| J413,6001 | ...... | Dak 610 | ErEr ..../1939 | átépítve | | | J413,6002 | ...... | Dak 611 | ErEr ..../1939 | átépítve | | | Nyíregyháza Jahk 37__ sorozat | J414,0309 | ...... | Bak 511-nek | .... ..../1... | átépítve | | | GV nyitott teherkocsi, Ja 22 000 sorozat | J432,2137 | Balatonfenyves | 2 | .... ..../1953 | átépítve | | | nyitott teherkocsi | J432,9001 | Őszeszék | | .... ..../1... | átépítve | | | Jah nyitott teherkocsi | J435,0206 | Királyrét | | RKEF ..../1944 | átépítve | | | J435,2004 | Csömödér | Dy 12-401 | SvJj 50/1957 | átépítve | | | J435,2006 | Debrecen/Kiskundorozsma | | SvJj 52/1957 | átépítve | | | J435,2012 | Gemenc | H 08-108 | SvJj 58/1957 | átépítve | | | J435,2014 | Királyrét/Börzsöny 2020 Kft. | Jah 2014 | SvJj 60/195. | átépítve | | | J435,2048 | Királyrét | | SvJj 293/1960 | átépítve | | | J435,2176 | Gemenc | H 08-104 | SvJj 102/1958 | átépítve | | | J435,3608 | Királyrét | | .... ..../1... | átépítve | | | J435,3611 | Gyöngyös | | DbJj ..../1... | átépítve | | | J435,3618 | Gyöngyös | | DbJj x/1955 | átépítve | | | J435,3621 | Gemenc | | DbJj x/1955 | átépítve | | | J435,3650 | Gemenc | H 08-105 | DbJj ..../1... | átépítve | | | J435,3935 | Csömödér | ...... | DbJj x/1956 | átépítve | | | Balatonfűzfő, kis robbanóanyagos kocsik | N291,0001 | Kemence | C263,0004 | .... ..../1... | átépítve | | | N291,0101 | Kemence | C863,0001 | .... ..../1... | átépítve | | | Sajóbábonyi tartálykocsiból átalakított sík pőrekocsi | N421,0518 | Kemence | C474,0003 | .... ..../1... | átépítve | | | Sajóbábonyi tartálykocsiból átalakított mélyített rakfelületű pőrekocsi | N422,0521 | Kemence | C422,0001 | .... ..../1... | átépítve | | | N422,0522 | Kemence | Y422,0001 | .... ..../1... | átépítve | | | rönkszállító kocsi | R460,2013 | Csömödér | N 31 | .... ..../19.. | átépítve | | | R460,2016 | Csömödér | N 30 | .... ..../1... | átépítve | | | R460,2016 | Gyöngyös | N 05-216 | .... ..../1... | átépítve | | | Négytengelyes rönkszállító kocsi (Csömödér) | R464,0099 | Csömödér | Ny 12-204 | MGCs ..../19.. | átépítve | | | R464,0101 | Almamellék | Ny 09-203 | MSzO ..../1... | átépítve | | | R464,0102 | Almamellék | Ny 09-204 | MSzO ..../1... | átépítve | | | Négytengelyes rönkszállító kocsi | R464,1002 | Királyrét | ...... | DhH ..../1... | átépítve | | | R464,1003 | Királyrét | ...... | DhH ..../1... | átépítve | | | R464,1004 | Királyrét | ...... | DhH ..../1... | átépítve | | | rönkszállító kocsi | R465,0001 | Kemence | C474,0002 | .... ..../1... | átépítve | | | Sajóbábonyi tartálykocsi sík alvázon | T421,0518 | Sajóbábony | | .... ..../1... | átépítve | | | Sajóbábonyi tartálykocsi mélyített alvázon | T422,0521 | Sajóbábony | | .... ..../1... | átépítve | | | T422,0522 | Sajóbábony | | .... ..../1... | átépítve | | | Uba 51 000 sorozat, egy oldalra billenthető kocsi, fékes változat | U465,1017 | Gyöngyös | | SvJj 78/1962 | átépítve | | |
Összesen 126 találat.
[új keresési feltétel megadása]
|
Képtár |
|
Vasútkereső |
|
|