| ||||||||||||||||||||||
|
A gép 790/760 mm-es nyomtáv módosítása szerencsétlenül lett kivitelezve, a gép egyik oldalán az abroncsokat egyszerűen beljebb préselték 30 mm-rel. Az abroncsok az ívekben súrolták a mozdony főkeretét, melyen nem lehetett szűkítést végrehajtani, mert a kazán ennek útjában állt. A gép 1957-ben kerül a debreceni főműhelybe, ahol a tervek szerint új kazánt kap, és ezzel egyidejűleg a főkeretet is módosítják. A mozdonyt az épülő Egri GV nagy terhelésű vonalára szánják, de időközben kiderül, hogy az egri üzemfőnökségen a vízellátás nem biztosított, más üzemfőnökségeken pedig nem jelentkezik égető szükség négytengelyes gőzmozdonyra. A gépet a GV felkínálja a balinkai bányaüzemnek, ahol nem tartanak rá igényt, így a GV lemondja a negyedmillió forint értékű felújítást, a gépet selejtezik. Moór Attila kutatási alapján
[új keresési feltétel megadása] Hozzászólások Még nincsenek hozzászólások. Ön is hozzászólhatAz e-mail címet csak az Önnel való kapcsolatfelvételre használjuk, nem jelenik meg és nem adjuk ki. Használható HTML címkék (tag): i és b, a megengedett legnagyobb hossz 1000 karakter. |
| ||||||||||||||||||||
(c) Kisvasutak Baráti Köre Egyesület -
Impresszum -
Hír küldés -
Üzenet Belépés - Webmail - Intranet - FAV - EgyesületOnline |