Szakmai oldalak
~ Almamellék ~ Balatonfenyves ~ Comandau ~ Csömödér ~ Debrecen ~ Felsőtárkány ~ Gemenc ~ Gyöngyös ~ Hortobágy ~ Kaszó ~ Kemence ~ Királyrét ~ Lillafüred ~ Mesztegnyő ~ Nagycenk ~ Nyíregyháza ~ Pálháza ~ Pécs ~ Szegvár ~ Szilvásvárad ~ Szob-Nagybörzsöny ~
Partnereink





Magyar English Român Nyomtathat vltozat
Hozzászólások

Una Vestrum (2011-10-08 10:41:42)

"Mivel a kisvasút is közösségi közlekedési eszköz, legyen része az ország közösségi közlekedési rendszerének. Ennek pedig legfontosabb része éppen a csatlakozások biztosítása, és az országos közlekedés ütemes alapelvéhez való igazodás."

S tegyük hozzá, a szolgáltatás működtetéséhez és fejlesztéséhez (a többi elismert közösségi közlekedési rendszerrel megegyező!) működési háttér biztosítása:
- a szolgáltatás megrendelése, és
- a kisvasutakra szabott fejlesztési célpályázatok kiírása.
Ez nem a vasútüzemek és a vasútbarátok hatásköre, de erre a figyelem felhívása, mind a közvéleményé, mind a döntéshozóké, a vasutasoknak, és a kisvasutak utasainak egyaránt érdeke!

Railcar Shore (2011-10-08 12:13:19)

Csak nehogy a "megegyező működési háttér" a nagyvasútival azonos szigorú biztonsági előírásokban és hatósági díjakban merüljön ki, mert akkor a kisvasutak meghalnak. A különbségeket is figyelembe kell venni!

Ön is hozzászólhat

Az e-mail címet csak az Önnel való kapcsolatfelvételre használjuk, nem jelenik meg és nem adjuk ki. Használható HTML címkék (tag): i és b, a megengedett legnagyobb hossz 1000 karakter.

Az Ön neve:
E-mail címe:
Hozzászólás:
Mennyi harmincnégy meg negyvennégy?
Kereső

Keresett szöveg:


Részletes képkereső


Képtár
Képtár

Vasútkereső
Vasútkereső térkép

(c) Kisvasutak Baráti Köre Egyesület - Impresszum - Hír küldés - Üzenet
Belépés - Webmail - Intranet - FAV - EgyesületOnline