|
A keresési feltételeknek megfelelő járművek felsorolása
KBK kód |
Történet |
Állapot |
Kép |
|
|
MÁVAG gőzmozdony, 75 szerkezet | 1305,0028 | 1908.03.25. >
Somoskőújfalu
(1)
; 1908.10.07. M
Somoskőújfalu
(1)
; 1950.11.16. >
Szob
(4)
; 1953.01.01. Á
Szob
(GV 63)
; 1953.03.07 >
Szob
(GV 63)
Győri GV; 1953.03.25. J
Szob
(GV 63)
víznyomáspróba; 1955. Á
Szob
(392,063 GVI)
; 1956.03.02 L
Szob
()
; 1958. L
Pásztó
(392,063 GVI)
futott: 6039 km-t; 1961.05.30. S
Pásztó
(392,063 GVI)
más forrás szerint S Szobon; | Selejt | | | 1305,0073 | 1913.07.16. >
Ercsi
(PAULA)
; 1913.07.29. M
Ercsi
(PAULA)
; 192.. >
Dombóvár/Csomaszabadi
(PAULA)
; 1949.02.09. >
Dombóvár/Csomaszabadi
(GV 18)
; 1951.04.12. >
Szerencs
()
R 248; 1952.02.07. >
Kisújszállás
(392,018 GVI)
; 1952.04.09. >
Taktaharkány
()
R 723/1-22; 1952.06.05. >
Hárosmajor
(392,018 GVI)
R 723/141; ..... >
Debrecen
(392,018 GVI)
; ..... >
Mátraszőlős
(392,018 GVI)
; ..... >
Taktaharkány
(392,018 GVI)
; 1957. L
Mátraszőlős
(392,018 GVI)
; 1958. L
Mátraszőlős
(392,018 GVI)
futott 7418 km-t; 1959.09.25. S
Mátraszőlős
(392,018 GVI)
Gy 91-392/959; | Selejt | | | 1305,0075 | 1913.09.11. >
Ercsi
(SÁRI)
; 1913.09.16. M
Ercsi
(SÁRI)
; 192.. >
Dombóvár/Csomaszabadi
(SÁRI)
; 1929.08.22. >
Gyula
(SÁRI)
; 1945. >
......
(......)
; 1949.04.30 L
Ercsi/Debreceni műhely
(392,015 GV)
háborús sérülések miatt, javítsi költség 32500 Ft; 1949.07.11. >
Gyula
(GV 15)
; 1952. >
Mezőhegyes
(GV 15)
; 1955. Á
Mezőhegyes
(392,015 GVI)
; 1958. L
Pásztó
(392,015 GVI)
futott 2287 km-t; 1960.12.05. S
......
(392,015 GVI)
; | Selejt | | | 1305,0080 | 1913.09.24. >
Pancsova/útépítő
(MUKI)
; 1913.09.27. M
Pancsova/útépítő
(MUKI)
; 192.. >
Ács
(......)
; 1949. Á
Ács
(GV 49)
; 1955. Á
Ács
(392,049 GVI)
; 1956.03.30. >
Úrkút
(392,049 GVI)
; 1956.04. >
Hird/műhely
(392,049 GVI)
; 1957. L
Mátraszőlős
(392,049 GVI)
futott: 6203 km-t; 1958. L
Mátraszőlős
(392,049 GVI)
futott: 7784 km-t; 1960.04.01. >
Mátraszőlős
(392,049 GVI)
; 1960.12.05. S
Kapuvár
(392,049 GVI)
; | Selejt | | | MÁVAG gőzmozdony, 106 szerkezet | 1316,0016 | 1925.04.15. >
Algyő
(1)
; 1925.04.29. M
Algyő
(1)
; 1949.02.09. Á
Algyő
(GV 2)
; 1949.03.03. >
Dombóvár
(GV 2)
; 1952.06.07. J
Debrecen/járműjavító
(GV 2)
víznyomáspróba; 1955. Á
....../Dombóvári GVNV
(394,002 GVI)
; 1956.06.22 E
Mátraszőlős
(394,002 GV)
baleset; 1957. L
Mátraszőlős
(394,002 GVI)
; 1959.01.09 L
Hird
(394,002)
baleset; 1960.04.01. >
Mátraszőlős
(394,002 GVI)
; 1962.05.24. S
Mátraszőlős
(394,002 GVI)
; | Selejt | | | 1316,0032 | 1949. F
Lepsény
(GV 52)
; 1950.01.06. L
Lepsény
(394,052)
; 1952.06.27. J
Debrecen/járműjavító
(GV 52)
víznyomáspróba; 1955. Á
Lepsény
(394,052 GVI)
; 1957.05.09. >
Pásztó
(394,052 GVI)
; 1962.11.10. S
Pásztó
(394,052 GVI)
nem biztos; 1964. S
......
(394,052 GVI)
372-5001/64; | Selejt | | | 1316,0034 | 1949. F
Gyula
(GV 54)
; 1949.05.01. L
Gyula
(GV 54)
felvonul; 1955. Á
Gyula
(394,054 GVI)
; 1956.05.30 L
Úrkút
(394,054 GVI)
baleset; 1957. L
Pásztó
(394,054 GVI)
; 1957. >
Szob
(394,054 GVI)
; 1959.10.19. J
Szob
(394,054 GVI)
víznyomáspróba; 1960.04.01. L
Szob
(394,054 GVI)
; 1964.03.17. S
Szob
(394,054 GVI)
; | Selejt | | | Ismeretlen O&K gőzmozdonyok | 1340,3095 | 1939.07.31 >
Cegléd
(LACI)
?; 1948.12.28 >
Cegléd
(LACI)
beruházási irat szerint 45 eFt; 19... Á
Cegléd
(395,202 ?)
; 195.. >
Selyp
(GV 74)
; 19... >
Mátraszőlős
(GV 74)
; 19... >
Békéscsaba
(382,074)
; 1953. >
....../GV
(382,074)
könyvjóváírás; | sorsa ismeretlen | | | MÁVAG gőzmozdony, 34 szerkezet | 1414,0002 | 1891.11.22. >
Salgótarján/Zagyva-Inászó
(SKB 12)
; 1891.10.31. M
Salgótarján/Zagyva-Inászó
(SKB 12)
; 192.. >
Mátraszőlős
(3)
; | sorsa ismeretlen | | | MÁVAG gőzmozdony, 94 szerkezet | 1424,0019 | 1922.11.16. >
Mátraszele
(2)
Gfarer Schoch-Grossmann; 1922.12.20. M
Mátraszele
(2)
; 1937. >
Csepel/kikötő építés
(BÁTHORI)
; 1948.08.18. >
Pásztó
(GV 10)
; 1953.03.17 E
Pásztó
(492,010 GVI)
Zagyva híd terhelési próba; 1955. Á
Pásztó
(492,010 GVI)
; 1956.02.15. J
Debrecen/járműjavító
(492,010 GVI)
víznyomáspróba; 1956.02.29. >
Hird
(492,010 GVI)
; 1959. >
Eger
(492,010 GVI)
; 1959.05.07. >
Halimba
(492,010 GVI)
bérben; 1959.09.29. J
Halimba
(492,010 GVI)
részlegvizsga; 1960.03.08. L
Halimba
(492,010 GVI)
bérben; 1959.03.26 L
Hird
(492,010 GV)
; 1961.11.16. S
Pásztó
(492,010 GVI)
; | Selejt | | | Maffei gőzmozdonyok (4 tengelyes) | 1471,3613 | ..... F
Mátraszőlős
(......)
; 195.. >
Mátraszőlős
(GV 13)
; 1956.04.24. E
Mezőhegyes
(491,013)
eladó; 1956.07.11. >
Kislippó/Ormánsági ÁG
(......)
; | sorsa ismeretlen | | | 1471,3849 | 19... F
......
()
; 1928. >
Nagybocskó/Klotild Vegyipar
(VI.)
; 1941. >
Telcs
()
; 194.. >
....../MÁV
()
; 1946. >
Nyíregyháza
()
bérben; 1948.01.01. >
Nyíregyháza/MÁV
()
; 1949. Á
....../GV
(GV 79)
; 1950. Á
....../MÁV
(493,202)
; 1950. Á
....../GV
(493,079 GV)
; 1952.02.07. >
Sárospatak
(493,079 GV)
; 1955.01.31. >
Mátraszőlős
(493,079 GV)
; 19... S
Sárospatak
(493,079 GV)
; | Selejt | | | B 26 mozdonyok | 2256,0018 | 1950.12.01. >
Dombóvár
(GV 231)
; 1951.02.14. >
Szállítóberendezések Gyára/gyártó
(GV 231)
vissza a gyártóhoz; 1951. >
Dombóvár
(GV 231)
; 1951.06.25. >
Szállítóberendezések Gyára/gyártó
(GV 231)
vissza a gyártóhoz; 1951.11.03. >
Tarnaszentmiklós
(GV 231)
; 1952.06.07. >
Mátraszőlős
(GV 231)
; 1952.07.03 >
Kisújszállás
(GV 231)
; 1955.05.02. >
.........
(GV 231)
; 195.. >
Újszentmargita
(GV 231)
; 1956.09.17. Á
Újszentmargita
(GV 3407)
; 1959.08.07. >
Újszentmargita/rostkikészítő
(GV 3407)
; | sorsa ismeretlen | | |
Összesen 13 találat.
[új keresési feltétel megadása]
|
Képtár |
|
Vasútkereső |
|
|