Szakmai oldalak
Járművek - lista
~ Almamellék ~ Balatonfenyves ~ Comandau ~ Csömödér ~ Debrecen ~ Felsőtárkány ~ Gemenc ~ Gyöngyös ~ Hortobágy ~ Kaszó ~ Kemence ~ Királyrét ~ Lillafüred ~ Mesztegnyő ~ Nagycenk ~ Nyíregyháza ~ Pálháza ~ Pécs ~ Szegvár ~ Szilvásvárad ~ Szob-Nagybörzsöny ~
Partnereink





Magyar English Român Nyomtathat vltozat

A keresési feltételeknek megfelelő járművek felsorolása

Járműkeresési feltételek
KBK kód: Gyártó: [csak meglévőek]
[minden jármű]

[normál nézet]
[tömör nézet]
[szöveges nézet]
Hely: Gy.szám:
Pályaszám: Gy.év:
Kiemelt psz.:
norm. betűk szám
Állapot: Érv.dátum:

KBK kód Történet Állapot Kép
AEGV fedett teherkocsi

AEGV Gfn 151-156 fedett teherkocsik

1902-ben gyártotta őket az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. A négytengelyes kocsik forgóváz csaptávolsága 3 250 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. Önsúly 3.5 tonna, raksúly 5 tonna. A MÁV 1945-ben a Gfn 152 és 155 pályaszámú kocsikat rovancsolja és a Gak 1055-1059, illetve Gak 1071 pályaszám tartományt adja nekik. Néhány kocsi sorsa ismert:

  • MÁV Ga 1055 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 3 900 kg – rev. Bc. 1966.III.31. - S. 1970.III.25.
  • MÁV Ga 1056 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 100 kg – rev. Bc. 1969. - S. 1974.III.19. alváz elgyengülve
  • MÁV Ga 1057 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 030 kg – rev. Bc. 1967. – S. 1974.III.19.
  • MÁV Ga 1058 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 140 kg – rev. Bc. 1966.XI.23. – S. 1971.III.19.
  • MÁV Ga 1059 – 1968-ban Kisújszállási GV? – önsúly 4 050 kg – rev. Bc. 1969. – S. 1974.III.19. Mezőhegyes
  • MÁV Ga 1071 – 1973-ban Cegléden
Forrás: Felek Ferenc
G413,0001 1906. > Békéscsaba (Gfn 151) ; 19... Á Békéscsaba (Eak 23) ; 1966.03.31 J Békéscsaba (Gak 1055) Rev; 1970.03.25 S Békéscsaba (Gak 1055) ; Selejt
G413,0002 1906. > Békéscsaba (Gfn 152) ; 19... Á Békéscsaba (Ga 1056) ; 1969. J Békéscsaba (Ga 1056) Rev; 1974.03.19 S Békéscsaba (Ga 1056) alváz elgyengülve; Selejt
G413,0003 1906. > Békéscsaba (Gfn 153) ; 19... Á Békéscsaba (Eak 24) ; 19... Á Békéscsaba (Ga 1057) ; 1967. J Békéscsaba (Ga 1057) Rev; 1947.03.19 S Békéscsaba (Ga 1057) ; Selejt
G413,0004 1906. > Békéscsaba (Gfn 154) ; ..... Á Békéscsaba (Gak 1071) ; 1973. L Cegléd (Gak 1071) ; sorsa ismeretlen
G413,0005 1906. > Békéscsaba (Gfn 155) ; 19... Á Békéscsaba (Ga 1058) ; 19... L Békéscsaba (Eak 25) ; 1966.11.23 J Békéscsaba (Ga 1058) Rev; 1971.03.19 S Békéscsaba (Ga 1058) ; Selejt
G413,0006 1906. > Békéscsaba (Gfn 156) ; 19... Á Békéscsaba (Ga 1059) ; 1968. L Kisújszállás (Ga 1059) ; 1969. J Kisújszállás (Ga 1059) Rev Bc; 1974.03.19 S Mezőhegyes (Ga 1059) ; Selejt
AEGV fedett teherkocsi; Borossebesről

AEGV Gfn 157-164 fedett teherkocsik

1893-ban gyártotta őket az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. a Borossebes-Menyháza kisvasút számára, a megnövekedett gabona forgalom miatt lettek 1908-ban Békéscsabára átirányítva. Sajnos BMV pályaszámaik nem ismertek. A négytengelyes kocsik forgóváz csaptávolsága 3 000 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. Önsúly 4.2 tonna, raksúly 5 tonna. A MÁV 1945-ben a Gfn 157-159 és 162, 164 pályaszámú kocsikat rovancsolja és a Gak 1001-1007, illetve Gak 1011 pályaszám tartományt adja nekik. Néhány kocsi sorsa ismert:

  • MÁV Ga 1001 – 1973-ban Cegléden
  • MÁV Ga 1002 – 1971-ben Kapuvári GV, később Balatonfenyvesi GV
  • MÁV Ga 1003 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 200 kg – rev. Bc. 1970.II.26. – S. 1971.X.
  • MÁV Ga 1005 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 100 kg – rev. Bc. 1967. – S. 1974.III.19.
  • MÁV Ga 1006 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 400 kg. – rev. Bc. 1969. – S. 1974.III.19. padlózat elkorhadva
  • MÁV Ga 1007 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 180 kg – rev. Bc. 1966.IV.10. – S. 1971.X.
Forrás: Felek Ferenc
G413,1007 1.... F Borossebes (......) ; 1901. > Békéscsaba (Gfn 157) ; ..... Á Békéscsaba (Gak 1001) ; 1973. L Cegléd (Gak 1001) ; sorsa ismeretlen
G413,1008 1.... F Borossebes (......) ; 1901. > Békéscsaba (Gfn 158) ; ..... Á Békéscsaba (Gak 1002) ; 1971. > Kapuvár (Gak 1002) ; 19... > Balatonfenyves (Gak 1002) ; 1995.04.21 L Balatonfenyves (Ga 1002) ; 1992.03. Á Balatonfenyves (8255 200 4070-0) ; 1982.03.05 L Balatonfenyves (G 1002) ; sorsa ismeretlen
G413,1009 1.... F Borossebes (......) ; 1901. > Békéscsaba (Gfn 159) ; ..... Á Békéscsaba (Gak 1003) ; 1968. > Szeghalom (Gak 1003) ; 1970.02.26 J Szeghalom (Gak 1003) Rev Bc; 1971.10. S Szeghalom (Gak 1003) ; Selejt
G413,1010 1.... F Borossebes (......) ; 1901. > Békéscsaba (Gfn 160) ; ..... Á Békéscsaba (Gak 1004) ; 1968. > Mezőhegyes (Gak 1004) ; 1967. J Békéscsaba (Gak 1004) Rev; 1974.03.19 S Mezőhegyes (Gak 1004) ; Selejt
G413,1011 1.... F Borossebes (......) ; 1901. > Békéscsaba (Gfn 161) ; ..... Á Békéscsaba (Gak 1005) ; 1967. > Békéscsaba (Gak 1005) Rev; 1968. > Mezőhegyes (Gak 1005) ; 1974.03.19 S Mezőhegyes (Gak 1005) ; Selejt
G413,1012 1.... F Borossebes (......) ; 1901. > Békéscsaba (Gfn 162) ; ..... Á Békéscsaba (Gak 1006) ; 1968. > Mezőhegyes (Gak 1006) ; 1969. J Mezőhegyes (Gak 1006) Rev Bc; 1974.03.19 S Mezőhegyes (Gak 1006) ; Selejt
AEGV teherkocsikból átépített fedett tehrkocsik
G413,1013 1.... F Borossebes (......) ; 1901. > Békéscsaba (Gfn 163) ; ..... Á Békéscsaba (Gak 1007) ; 1966.04.10 J Békéscsaba (Gak 1007) Rev; 1968. > Szeghalom (Gak 1007) ; 1971.10. S Szeghalom (Gak 1007) ; Selejt
AEGV fedett teherkocsi; Borossebesről

AEGV Gfn 157-164 fedett teherkocsik

1893-ban gyártotta őket az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. a Borossebes-Menyháza kisvasút számára, a megnövekedett gabona forgalom miatt lettek 1908-ban Békéscsabára átirányítva. Sajnos BMV pályaszámaik nem ismertek. A négytengelyes kocsik forgóváz csaptávolsága 3 000 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. Önsúly 4.2 tonna, raksúly 5 tonna. A MÁV 1945-ben a Gfn 157-159 és 162, 164 pályaszámú kocsikat rovancsolja és a Gak 1001-1007, illetve Gak 1011 pályaszám tartományt adja nekik. Néhány kocsi sorsa ismert:

  • MÁV Ga 1001 – 1973-ban Cegléden
  • MÁV Ga 1002 – 1971-ben Kapuvári GV, később Balatonfenyvesi GV
  • MÁV Ga 1003 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 200 kg – rev. Bc. 1970.II.26. – S. 1971.X.
  • MÁV Ga 1005 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 100 kg – rev. Bc. 1967. – S. 1974.III.19.
  • MÁV Ga 1006 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 400 kg. – rev. Bc. 1969. – S. 1974.III.19. padlózat elkorhadva
  • MÁV Ga 1007 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 180 kg – rev. Bc. 1966.IV.10. – S. 1971.X.
Forrás: Felek Ferenc
G413,1014 1.... F Borossebes (......) ; 1901. > Békéscsaba (Gfn 164) ; 19... Á Békéscsaba (Gak 1011) ; 1961.06.04. L Békéscsaba (Gak 1011) Békésen kisiklott; sorsa ismeretlen
AEGV átépítésből létrejött fedett teherkocsik
G413,2001 19... F Békéscsaba (Dak 610) ; 19... Á Békéscsaba (Gahk 1021) ; 1966.05. L Békéscsaba (Ga 1021) ; sorsa ismeretlen
G413,2002 19... F Békéscsaba (Dak 611) ; 19... Á Békéscsaba (Gahk 1022) ; 1966.05. L Békéscsaba (Ga 1022) ; sorsa ismeretlen

Összesen 16 találat.


[új keresési feltétel megadása]

Kereső

Keresett szöveg:


Részletes képkereső


Képtár
Képtár

Vasútkereső
Vasútkereső térkép

(c) Kisvasutak Baráti Köre Egyesület - Impresszum - Hír küldés - Üzenet
Belépés - Webmail - Intranet - FAV - EgyesületOnline