Szakmai oldalak
Járművek - lista
~ Almamellék ~ Balatonfenyves ~ Comandau ~ Csömödér ~ Debrecen ~ Felsőtárkány ~ Gemenc ~ Gyöngyös ~ Hortobágy ~ Kaszó ~ Kemence ~ Királyrét ~ Lillafüred ~ Mesztegnyő ~ Nagycenk ~ Nyíregyháza ~ Pálháza ~ Pécs ~ Szegvár ~ Szilvásvárad ~ Szob-Nagybörzsöny ~
Partnereink





Magyar English Român Nyomtathat vltozat

A keresési feltételeknek megfelelő járművek felsorolása

Járműkeresési feltételek
KBK kód: Gyártó: [csak meglévőek]
[minden jármű]

[normál nézet]
[tömör nézet]
[szöveges nézet]
Hely: Gy.szám:
Pályaszám: Gy.év:
Kiemelt psz.:
norm. betűk szám
Állapot: Érv.dátum:

KBK kód Hely Pályaszám Gyártás Állapot Kép
AEGV fedett teherkocsi

AEGV Gfn 151-156 fedett teherkocsik

1902-ben gyártotta őket az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. A négytengelyes kocsik forgóváz csaptávolsága 3 250 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. Önsúly 3.5 tonna, raksúly 5 tonna. A MÁV 1945-ben a Gfn 152 és 155 pályaszámú kocsikat rovancsolja és a Gak 1055-1059, illetve Gak 1071 pályaszám tartományt adja nekik. Néhány kocsi sorsa ismert:

  • MÁV Ga 1055 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 3 900 kg – rev. Bc. 1966.III.31. - S. 1970.III.25.
  • MÁV Ga 1056 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 100 kg – rev. Bc. 1969. - S. 1974.III.19. alváz elgyengülve
  • MÁV Ga 1057 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 030 kg – rev. Bc. 1967. – S. 1974.III.19.
  • MÁV Ga 1058 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 140 kg – rev. Bc. 1966.XI.23. – S. 1971.III.19.
  • MÁV Ga 1059 – 1968-ban Kisújszállási GV? – önsúly 4 050 kg – rev. Bc. 1969. – S. 1974.III.19. Mezőhegyes
  • MÁV Ga 1071 – 1973-ban Cegléden
Forrás: Felek Ferenc
G413,0001 BékéscsabaGak 1055Weit ..../1902Selejt
G413,0002 BékéscsabaGa 1056Weit ..../1902Selejt
G413,0003 BékéscsabaGa 1057Weit ..../1902Selejt
G413,0004 CeglédGak 1071Weit ..../1902sorsa ismeretlen
G413,0005 BékéscsabaGa 1058Weit ..../1902Selejt
G413,0006 MezőhegyesGa 1059Weit ..../1902Selejt
AEGV fedett teherkocsi; Borossebesről

AEGV Gfn 157-164 fedett teherkocsik

1893-ban gyártotta őket az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. a Borossebes-Menyháza kisvasút számára, a megnövekedett gabona forgalom miatt lettek 1908-ban Békéscsabára átirányítva. Sajnos BMV pályaszámaik nem ismertek. A négytengelyes kocsik forgóváz csaptávolsága 3 000 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. Önsúly 4.2 tonna, raksúly 5 tonna. A MÁV 1945-ben a Gfn 157-159 és 162, 164 pályaszámú kocsikat rovancsolja és a Gak 1001-1007, illetve Gak 1011 pályaszám tartományt adja nekik. Néhány kocsi sorsa ismert:

  • MÁV Ga 1001 – 1973-ban Cegléden
  • MÁV Ga 1002 – 1971-ben Kapuvári GV, később Balatonfenyvesi GV
  • MÁV Ga 1003 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 200 kg – rev. Bc. 1970.II.26. – S. 1971.X.
  • MÁV Ga 1005 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 100 kg – rev. Bc. 1967. – S. 1974.III.19.
  • MÁV Ga 1006 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 400 kg. – rev. Bc. 1969. – S. 1974.III.19. padlózat elkorhadva
  • MÁV Ga 1007 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 180 kg – rev. Bc. 1966.IV.10. – S. 1971.X.
Forrás: Felek Ferenc
G413,1007 CeglédGak 1001Weit ..../1893sorsa ismeretlen
G413,1008 BalatonfenyvesG 1002Weit ..../1893sorsa ismeretlen
AEGV teherkocsikból átépített fedett tehrkocsik
G413,1009 SzeghalomGak 1003Weit ..../1893Selejt
AEGV fedett teherkocsi; Borossebesről

AEGV Gfn 157-164 fedett teherkocsik

1893-ban gyártotta őket az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. a Borossebes-Menyháza kisvasút számára, a megnövekedett gabona forgalom miatt lettek 1908-ban Békéscsabára átirányítva. Sajnos BMV pályaszámaik nem ismertek. A négytengelyes kocsik forgóváz csaptávolsága 3 000 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. Önsúly 4.2 tonna, raksúly 5 tonna. A MÁV 1945-ben a Gfn 157-159 és 162, 164 pályaszámú kocsikat rovancsolja és a Gak 1001-1007, illetve Gak 1011 pályaszám tartományt adja nekik. Néhány kocsi sorsa ismert:

  • MÁV Ga 1001 – 1973-ban Cegléden
  • MÁV Ga 1002 – 1971-ben Kapuvári GV, később Balatonfenyvesi GV
  • MÁV Ga 1003 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 200 kg – rev. Bc. 1970.II.26. – S. 1971.X.
  • MÁV Ga 1005 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 100 kg – rev. Bc. 1967. – S. 1974.III.19.
  • MÁV Ga 1006 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 400 kg. – rev. Bc. 1969. – S. 1974.III.19. padlózat elkorhadva
  • MÁV Ga 1007 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 180 kg – rev. Bc. 1966.IV.10. – S. 1971.X.
Forrás: Felek Ferenc
G413,1010 MezőhegyesGak 1004Weit ..../1893Selejt
G413,1011 MezőhegyesGak 1005Weit ..../1893Selejt
G413,1012 MezőhegyesGak 1006Weit ..../1893Selejt
G413,1013 SzeghalomGak 1007Weit ..../1893Selejt
G413,1014 BékéscsabaGak 1011Weit ..../1893sorsa ismeretlen
AEGV átépítésből létrejött fedett teherkocsik
G413,2001 BékéscsabaGa 1021AEGV ..../19..sorsa ismeretlen
G413,2002 BékéscsabaGa 1022AEGV ..../19..sorsa ismeretlen

Összesen 16 találat.


[új keresési feltétel megadása]

Kereső

Keresett szöveg:


Részletes képkereső


Képtár
Képtár

Vasútkereső
Vasútkereső térkép

(c) Kisvasutak Baráti Köre Egyesület - Impresszum - Hír küldés - Üzenet
Belépés - Webmail - Intranet - FAV - EgyesületOnline