A keresési feltételeknek megfelelő járművek felsorolása
KBK kód |
Hely |
Pályaszám |
Gyártás |
Állapot |
Kép |
|
|
MÁVAG gőzmozdony, 75 szerkezet | 1305,0014 | Borossebes | 763,201 CFF | Bp 1942/1907 | van | | | MÁVAG gőzmozdony, 106 szerkezet | 1316,0001 | Borossebes | ...... | Bp 3424/1914 | sorsa ismeretlen | | | Weitzer gőzmozdonyok (3 tengelyes) | 1373,0013 | Borossebes | 3 KRISZTA | Weit 13/1897 | sorsa ismeretlen | | | Wiener N. és Sigl gőzmozdonyok (3 tengelyes) | 1374,3648 | Borossebes | 1 PÁL | WieN 3648/1893 | sorsa ismeretlen | | | 1374,3649 | Borossebes | 2 LÁSZLÓ | WieN 3649/1893 | Selejt | | | Resica, 490-hez hasonló gőzmozdony | 1464,0460 | Borossebes | 764,460 CFF | Res 1199/1956 | fut | | | GANZ gőzmotorkocsik | 1491,0001 | Borossebes | ...... | GANZ 257/1901 | sorsa ismeretlen | | | AEGV fedett teherkocsi; Borossebesről |
AEGV Gfn 157-164 fedett teherkocsik 1893-ban gyártotta őket az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. a Borossebes-Menyháza kisvasút számára, a megnövekedett gabona forgalom miatt lettek 1908-ban Békéscsabára átirányítva. Sajnos BMV pályaszámaik nem ismertek. A négytengelyes kocsik forgóváz csaptávolsága 3 000 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. Önsúly 4.2 tonna, raksúly 5 tonna. A MÁV 1945-ben a Gfn 157-159 és 162, 164 pályaszámú kocsikat rovancsolja és a Gak 1001-1007, illetve Gak 1011 pályaszám tartományt adja nekik. Néhány kocsi sorsa ismert: - MÁV Ga 1001 – 1973-ban Cegléden
- MÁV Ga 1002 – 1971-ben Kapuvári GV, később Balatonfenyvesi GV
- MÁV Ga 1003 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 200 kg – rev. Bc. 1970.II.26. – S. 1971.X.
- MÁV Ga 1005 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 100 kg – rev. Bc. 1967. – S. 1974.III.19.
- MÁV Ga 1006 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 400 kg. – rev. Bc. 1969. – S. 1974.III.19. padlózat elkorhadva
- MÁV Ga 1007 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 180 kg – rev. Bc. 1966.IV.10. – S. 1971.X.
Forrás: Felek Ferenc
| G413,1007 | Borossebes | ...... | Weit ..../1893 | sorsa ismeretlen | | | G413,1008 | Borossebes | ...... | Weit ..../1893 | sorsa ismeretlen | | | G413,1009 | Borossebes | ...... | Weit ..../1893 | Selejt | | | G413,1010 | Borossebes | ...... | Weit ..../1893 | Selejt | | | AEGV teherkocsikból átépített fedett tehrkocsik | G413,1011 | Borossebes | ...... | Weit ..../1893 | Selejt | | | AEGV fedett teherkocsi; Borossebesről |
AEGV Gfn 157-164 fedett teherkocsik 1893-ban gyártotta őket az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. a Borossebes-Menyháza kisvasút számára, a megnövekedett gabona forgalom miatt lettek 1908-ban Békéscsabára átirányítva. Sajnos BMV pályaszámaik nem ismertek. A négytengelyes kocsik forgóváz csaptávolsága 3 000 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. Önsúly 4.2 tonna, raksúly 5 tonna. A MÁV 1945-ben a Gfn 157-159 és 162, 164 pályaszámú kocsikat rovancsolja és a Gak 1001-1007, illetve Gak 1011 pályaszám tartományt adja nekik. Néhány kocsi sorsa ismert: - MÁV Ga 1001 – 1973-ban Cegléden
- MÁV Ga 1002 – 1971-ben Kapuvári GV, később Balatonfenyvesi GV
- MÁV Ga 1003 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 200 kg – rev. Bc. 1970.II.26. – S. 1971.X.
- MÁV Ga 1005 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 100 kg – rev. Bc. 1967. – S. 1974.III.19.
- MÁV Ga 1006 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 400 kg. – rev. Bc. 1969. – S. 1974.III.19. padlózat elkorhadva
- MÁV Ga 1007 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 180 kg – rev. Bc. 1966.IV.10. – S. 1971.X.
Forrás: Felek Ferenc
| G413,1012 | Borossebes | ...... | Weit ..../1893 | Selejt | | | G413,1013 | Borossebes | ...... | Weit ..../1893 | Selejt | | | G413,1014 | Borossebes | ...... | Weit ..../1893 | sorsa ismeretlen | | |
Összesen 15 találat.
[új keresési feltétel megadása]
|